lördag 14 januari 2012

Död och pina

Har nu i flera dagar gått och finurlat på ett blogginlägg om dödsrädsla, smärta och ångest. Jag vet vad jag vill säga och vad jag känner men det är fan så svårt att få det på pränt!
Jag kommer att göra ett inlägg om det, men inte just idag...


När jag skriver något, speciellt om det ska läsas av andra så vill jag bli helt nöjd och att personerna som läser helst inte ska hysa några tvivel om vad jag menar och hur jag tänker.


Min intention med den här bloggen är att försöka visa ALLT, både bra och dåligt, glädje och sorg!
Jag hoppas och tror att de som läser mina inlägg förstår att jag vill vara väldigt öppen med vad som hänt och händer mig. 


Trots mina ibland kanske putslustiga inlägg så är jag fullkomligt medveten om att det här inte är och sannerligen inte kommer att vara någon lek. Men även i det mest tragiska kan man ofta hitta åtminstone någon liten skymt av humor, och det är det jag försöker hitta och dela med mig av! :)


Min förhoppning är att ni som läser vill skratta med mig när jag skrattar, gråta med mig när jag gråter och kämpa med mig när jag kämpar!


Jag är inget offer och ingen martyr, jag är bara jag...en tjej som blev som hon blev när hon inte blev som hon skulle...eller hur det nu var :)

3 kommentarer:

  1. Har sagt det förr
    - JAG gillar ditt sätt att skriva o känner även igen mig i dig, syster ;)

    SvaraRadera
  2. Du har rätt inställning, jag hade en liknande och fixade det, mkt pga av inställningen tror jag själv. Kör hårt!

    SvaraRadera
  3. Skriv om precis det du själv vill. Om folk inte vill läsa så kan de välja att låta bli. Det här är din plats för ventilation och du bestämmer hur den platsen ska formas.
    Kram <3

    SvaraRadera