måndag 9 januari 2012

Rena natta

På samma gång som jag nu börjar vänja mig så är jag otroligt trött på den här otrevliga känslan jag har i min op. tutte och i vänstra armen! 
Det är inte så att det värker direkt, mer svider, hugger och är allmänt otrevligt. Jag har som en tyngdkänsla i både arm och bröst som är svår att förklara, och jag blir fort trött i armen. 


Tyvärr lär väl knappast armen bli så mycket bättre än på ett tag med tanke på den kommande operationen. 
Men vad fan, det kunde säkert varit värre, och jag anser mig ha en hyfsat hög smärttröskel så det fixar sig nog det också! 


Med lite jävlaranamma och värktabletter ska jag väl kunna ta mig igenom det med.
 - Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Det är så med all kirugiska ingrepp. Jag kommer ihåg med min fotledsoperation hade jag tidvis smärta och mycket stelhet och blev fört matt i foten i flera månader efteråt. vissa delar av dettta kunde ju förståss atributeras till gipset och attrition i muskel massan men det är ju så att kroppen säger ifrån när man har varit inne och skurit i den.

    SvaraRadera