torsdag 5 januari 2012

Okidoki

Jaha, idag är alltså dagen efter mitt återbesök på Sahlgrenska!
Besöket i sig var trevligt, om man nu kan kan säga så med tanke på vad det handlade om...


Hade ju förhoppningen att jag nu skulle ha koll på hur jag kan planera min framtid lite mer. 
Då jag efter uppsägning slutade på mitt jobb den 31/8 trodde jag att jag nu skulle kunna komma igång och jobba på ett eller annat sätt (har en stående inbjudan om jobb hos en vän jag tidigare jobbat hos, dock på vissa premisser). 
Men tji fick jag, riktigt så enkelt ska det förstås inte vara när det gäller mig...och är jag förvånad? Självklart inte, det är ju lite av "the story of my life" känns det som!


Men det är bara att ta nya tag och idag bege sig till arbetsförmedlingen och prata med dem om hur vi kan gå vidare med min handlingsplan hos dem. Och då förhoppningsvis kunna ordna någon form av praktik eller anställning med lönebidrag på arbetsplatsen jag skrev om ovan.


Vad som sas på Sahlgrenska angående min fortsatta resa i cancerträsket tar jag och skriver om senare eftersom jag just nu känner att jag dragit det för allt och alla och just nu känner att jag inte orkar ta det en gång till...men det kommer :)


Fin ny mössa från Ung Cancer

2 kommentarer:

  1. Jag gillar ditt sätt o skriva o tänker nu följa dig, hela vägen =)
    Åh, vilken mössa!!
    Vart har du hittat den?
    KRAM

    SvaraRadera
  2. TACK! Vad gulligt av dig, och roligt att du gillar det :) Mössan har jag köpt via Ung Cancers webshop...länk finns under bilden!
    KRAM

    SvaraRadera