tisdag 31 januari 2012

Tack

Holy moses, över 1800 besök på bloggen nu! Cancer är tydligen grejen man ska skriva om, fan att jag inte vetat det tidigare för då hade jag fått cancer för lääänge sedan :P


Okidoki, fick tid hos distriktssköterskan igår kl. 10.10 och blev då som väntat (äntligen) av med det förbaskade dränet! 
Känner mig nästan som en ny människa...om man bortser från att det känns som att jag har en ömmande fotboll i armhålan samt är lika pigg och rörlig som en 80-åring då. 
Ibland får jag även typ smärta/kramp/sendrag som sträcker sig från armhålan ner i armen och ut i handen, grymt obehagligt och gör så att håren reser sig av äckliga rysningar i hela kroppen!


Men klaga månde Elektra...det är sol, snö och kallt, en underbart vacker vinterdag helt enkelt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar