söndag 1 januari 2012

2012

Ok, då var det nytt år ännu en gång och "alla" ser tillbaka på det gångna året med dess både bra och dåliga sidor och händelser!


Mitt 2011 bjöd på mycket kärlek, sex, vänskap, nya möjligheter och ett och annat bakslag.


2012 är ännu ett oskrivet blad där jag inte riktigt vet vad som väntar, den första utmaningen som väl kanske inte till att börja med är en utmaning är att jag på onsdag ska på återbesök på Sahlgrenska. 
Där kommer jag att träffa läkaren som opererade mig och kommer då att få reda på hur den fortsatta behandlingen kommer att se ut. Ser fram emot att äntligen få reda på vad jag har att vänta mig framöver, just nu är jag i en gråzon vad gäller planering av jobb, ev. förlängd sjukskrivning och livet i stort så ett besked är mer än välkommet! 


Så, Bring It On 2012, I'm Ready!!!

1 kommentar:

  1. Fin blogg så ärlig
    Jag bloggar med sedan jag fick cancer 08
    lycka till

    SvaraRadera