tisdag 31 januari 2012

Äntligen

Idag gjorde jag det, efter att ha fått klara mig utan nästan en vecka...Jag DUSCHADE, fy helvete rent ut sagt vilken tillfredsställelse det var, nästan en orgasmisk känsla! 
Tror bestämt att jag ska göra det fler gånger :)


När jag ändå duschade och var tvungen att byta förband då det gamla blev blött, passade jag på att ta en bild på hur operationsområdet ser ut denna gången. Tyvärr blev bilden lite mörk men tror ni ser hyfsat ändå!


Lite blå och svullen men jag tycker det ser ganska bra ut,
 även det gamla ärret (det långa från bröstvårtan) har blivit grymt fint mot hur det var i december.


Grät en liten stund nu på kvällen, inte för min egen skull utan för alla andra underbara starka tjejer som kämpar på där ute och vars bloggar jag följer. 
Några med ett liv som snart tar slut och några som blir friskare för varje dag som går. 
Men alla med kämpaglöd och och viljan att dela med sig av sitt liv och sin resa i både glädje och sorg. 

All kärlek till Er <3

1 kommentar:

  1. Ja visst är det skönt när man väl kan ta en riktigt uppiggande dusch. Härligt!
    Min uppfattning när jag läser det du skriver är att du också är en av "de starka kvinnorna" med en väldig kämpaglöd.
    Kram
    Birgitta H

    SvaraRadera