tisdag 3 januari 2012

Hmmm

Stod nyss i duschen, och jag tänker ofta väldigt bra i duschen av nån mysko anledning...


Nu när jag stod där så slog det mig helt plötsligt...när jag opererades och var sövd, snarkade jag då? 
Jag förstår och vet ju att sövning inte riktigt är som att sova normalt men ändå. 
Om jag nu snarkade så tycker ja grymt synd om de som var med i operationssalen, för när jag snarkar (typ jämnt) så snarkar jag och det riktigt ordentligt också!! 


En annan knasig grej som jag också tänkt på vid ett flertal tillfällen är att jag skulle velat ha min operation filmad. Och ja jag vet det är sjukt, men jag är lite freaky när det gäller sånt och frossar i operations och förlossningsdokumentärer när tillfälle ges.


Hoppas nu inte jag skrämmer bort nån med det här inlägget, vet att jag redan skrämt iväg några vänner härifrån på grund av bilderna jag lagt upp. 
Men jag har ju faktiskt en varningstext innan man får tillträde till bloggen av en anledning! ;)

1 kommentar:

  1. ja tycker du är bra som är så rak och ärlig stå på dig'Jag var med i tidningen M Magasin i ett öppet reprotars ang min första Bc resa där är det bilder som kan tyckas avklätt men det är bra att vi kommer ut för andra BC systrar

    SvaraRadera