torsdag 5 juli 2012

Oro

Fy vad jag hatar att jag stressar upp mig och oroar mig för saker och ting :(


Imorgon ska jag ju (såklart) strålas igen, denna gång kl. 9.05. Direkt efter det, kl. 9.45 har jag tid för att göra ultraljud av hjärtat. Redan nu är jag alltså orolig och stressad över att jag kanske ska bli försenad till ultraljudet om strålningen drar ut på tiden...


Det är och har alltid varit min stora skräck att komma försent. Här har ni tjejen som aldrig kom försent till skolan och så gott som alltid varit på plats på mina arbetsplatser minst en halvtimme innan jag börjat!
Och eftersom jag själv är sådan här så tycker jag det är väldigt jobbigt med personer som är tvärtom, får ju liksom alltid vänta på dem extra länge då jag alltid är tidig...ja, ni fattar vilka I-landsproblem jag har att brottas med! ;)


Ser för övrigt inte det minsta fram emot ultraljudet, sist jag gjorde ultraljud av hjärtat gjorde det nämligen vansinnigt ont! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar