tisdag 31 juli 2012

Eew

Fy fasen vad mitt psyke hållet på och bråkar med mig nu. Galopperande ångest typ, ena stunden känner jag mig helt ok för att i nästa få sån oro och tyngd i kroppen.

Kan inte direkt sätta fingret på vad det är eller varför jag mår så här just nu...
Kanske är det ekonomin som aldrig går ihop, och/eller det faktum att jag inte riktigt vet vad som ska hända efter 31/8. Min heltidssjukskrivning sträcker sig till detta datum och vi (onkologen och jag) har ännu inte pratat om huruvida jag ska fortsätta vara "sjuk" på heltid eller ej.
Ovanstående stressar mig en hel del märker jag även om jag inte medvetet tänkt så mycket på det :(

En "lustig" sak som händer när jag får den här oron och ångesten är att min mage ballar ur och blir lika orolig den, plus ett ständigt lätt illamående...ja ni fattar, det är roligt nästan jämt :P



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Ja fyfan pengastressen den är inte nådig men dte kommer nog gå alldeles utmärkt bara du talar med onkologen. Hoppas du kan finna lugnet (eller helst redan gjort det ) Kram

    SvaraRadera