fredag 20 juli 2012

Ingen fara på taket

Kanske någon undrar varför jag inte skrivit något på en vecka eller så?
Jag mår dock inte så dåligt, och har heller inte deppat ihop. Däremot har jag haft fullt upp med strålning, läkarbesök och inte minst Kungahälla Medeltidsdagar där jag varit med som bla projektledare sedan starten 2003. 
I år är väl min insats inte så stor jämförelsevis, utan jag hjälper till med det jag orkar och kan nu när kroppen inte riktigt är som den varit tidigare år.
Min största uppgift före, under och även efter festivalen som startade i går är att jag sköter vårat Twitterkonto! En uppgift som känns lagom ansträngande och som inte kräver att jag behöver passa några tider eller vara på någon specifik plats.
Trevligt som fasen är det men jag känner förstås att jag inte riktigt orkar så mycket som jag önskar. Vill man veta mer om medeltidsdagarna går det alldeles utmärkt att gå in på hemsidan och läsa, denna hittar ni Här.


Var på läkarbesök hos onkologen i måndags och där konstaterades det att jag sedan behandlingsstart gått upp 9 kilo!! :( En del av detta beror på att jag bundit mycket vätska i kroppen och förstås det faktum att jag ännu inte är så rörlig som jag var innan den här resan startade.
Onkologen skrev ut vätskedrivande som jag nu provar för att se om något av svullnaden i fötter, ben och kropp kan försvinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar