torsdag 26 juli 2012

Dagarna de går och går efter varandra...

Är det kanske så att precis som att bloggläsandet går ner under sommaren, på samma sätt minskar inspirationen till att skriva meningsfulla blogginlägg?


Just nu ser ju mina dagar i stort sett likadana ut; vakna, frukost, dator, kattlåda, duscha, klä på, sminka, ingenting, ingenting, buss/tåg, Sahlgrenska, buss/tåg, mat, kattmat, dator/tv, älskling, läggdags, sova...samma sak fem dagar i veckan!


Nu måste väl i alla fall folk vara nöjda med vädret, åtminstone här i Göteborgstrakten är det verkligen högsommar nu och riktigt varmt. 
Själv kan jag tycka att det är lite jobbigt med värmen, speciellt nu när kroppen redan är svullen så det räcker och bröstet och armhålan börjat svida och bli rejält rött pga strålningen.
Det jag mest av allt önskar mig nu är att få ligga i havet och njuta men under vardagarna är det ju av uppenbara skäl lite svårt att få till det då jag har strålningstider att passa. Hoppas att det till helgen kanske, kanske kan bli ett dopp eller två om jag har tur :)

3 kommentarer:

  1. Vad trist för dig att det inte blev nåt bad den här helgen. Iaf inte idag. Håller tummarna att det blir bättre imorgon så du kan kyla ned ömma bröstet. Vet inte om det gjort det, men du MÅSTE be / kräva att få Mepilex förband på strålningen!!
    Massor av kramar från mig!
    Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja skittrist...JAG VILL BADA!!
      Frågade om Mepilex häromdagen men de sa att de ger det först när det är på g att bli sår typ, och då inte kan smörja. Såna är sköterskorna på rum 8 iaf, snåla jäklar ;)

      Kram <3

      Radera
    2. Fan vad arg jag blir. Helst ska man ha dem i förebyggande syfte ju. INNAN det blivit rött.Snåla jävlar!

      Radera