onsdag 11 juli 2012

Fridag

Idag är det service av strålningsmaskinen i "mitt" rum på Sahlgrenska, detta innebär att jag har ledigt från strålningen idag.


Ungefär som vanligt när jag inte har något planerat blir jag sittande på rumpan och får inget gjort, har inte ens varit utanför dörren trots att solen (nästan) skiner.
Något jag gjort idag och igår är att jag färgat håret, ja de få testarna som har växt ut alltså!
Körde inte det kraftiga artilleriet med kemiska färger utan har denna gången använt henna istället. Kändes lite riskabelt att använda något annat så här innan håret är tillbaka i sin forna status.
Resultatet av detta blev en tjusig morotsröd hamsterpäls, men bättre det än den obeskrivbara (grå) färg som det var innan ;)


Nej, jag har inte tonsur...det är bara lite glest där fram :)

1 kommentar: