tisdag 10 juli 2012

Lol

Efter att igår fått vänta på strålningen i en och en halv timme fick jag idag komma in en kvart före utsatt tid, bra där!


Då det idag var mitt femte strålningstillfälle frågade jag när det är dags att tatuera in prickarna som visar hur strålmaskinen ska ställas in. Det kan vi göra idag blev svaret, YES, skönt, då slipper jag de små irriterande "tejpbitarna" som satt över mina tuschmarkeringar! 
Döm om min förvåning när sköterskan istället för en tatueringsmaskin dyker upp med en "vanlig" nål och bara sticker lite lätt på de utmärkta ställena och sen "topsar" på lite färg. Jag som har två hyfsat stora (och en liten) tatueringar tycker knappast detta kan kallas tatuering och blev nästan lite besviken, och de små prickarna går nästan inte att se ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar