torsdag 5 juli 2012

Sol

Idag var det banne mig sol och varmt redan när jag piggt hoppade ur sängen kl. 5.15 ;)
Strax efter halv åtta var jag på plats på strålningsavdelningen, idag slapp jag sitta och vänta så länge utan på utsatt tid kallades jag in i "mitt" rum. Lite snabbare gick det idag då det inte var så många förberedelser som igår...fick dock ytterliggare några tuschmarkeringar på den gamle kroppen!


Tog bussen till Kungälv redan vid halv nio och möttes där av bästa F., och hennes lilla bebis. Promenix hem till henne och sedan åkte vi ner till vandrarhemmet (som F. för övrigt äger), och här sitter vi nu i solen med varsin kopp kaffe, våra respektive datorer och jobbar resp. njuter :)


Så här glad var den här killen över att få träffa mig :) <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar