måndag 2 april 2012

Livstecken

Jodå jag lever!
Kom ur det djupa svarta hålet och kom hem ifrån min moster och morbror förra tisdagen.

Dessa dagar sedan jag kom hem har varit minst sagt energiska, jag påbörjade projekt sanera min lägenhet. Så här har fejats och putsat, tvättats och möblerats om. Vet inte riktigt var all denna energi kom från, för det är definitivt inte likt mig att med liv och lust ge mig på hushållssysslor :)
Men, men jag tar det som ett gott (och välbehövligt) tecken på bättre mående!

På onsdag är det dags för behandling igen, just nu känns det helt ok men jag är förstås lite orolig för att jag ska må lika psykiskt dåligt som jag gjorde efter förra omgången.
Har dock lovat min moster att höra av mig på direkten om jag börjar må dåligt och sedan kommer mina närmsta vänner att ha lite extra koll på mig!

2 kommentarer:

  1. Hoppas hoppas att du kommer må bättre denna gången. Måste vara skönt att ha städat in våren, skulle jag oxå behöva.
    Varma Kramar Petra från Skåne

    SvaraRadera
  2. Man får enorm energi ibland men min försvinner väldigt fort, jag började storstäda för ett tag sen men insåg att jag inte kan möblera om eller lyfta tunga kartonger så jag delade upp städningen på 3 dagar och ommöbleringen ska en vän hjälpa till med denna eller nästa vecka.

    SvaraRadera