fredag 27 april 2012

Kärringarally

Igår hade jag en alldeles strålande dag, mostern, mosterkusinen, hennes goda vän och jag begav oss ut på det i västsverige ökända kärringarallyt! I vårt fall besökte vi diverse butiker, outlets med i huvudsak tyger och diverse textil, är man i hjärtat av den svenska tekoindustrins vagga så är man. 
Själv vurmar jag väl inte direkt för sömnad, pyssel och heminredning men hade ändå mycket trevliga timmar med dessa härliga damer! 
Och jo, självklart så fick jag handlat lite också, både textilier och skor, som jag trots alla mina år inom skoförsäljning faktiskt för tillfället lider lite brist på ;)))

Mycket nöjd med både inköp, antalet slösade penningar och sällskap!

Idag, två dagar efter min behandling mår jag fortfarande riktigt bra, har fått lite molande värk i kroppen, men inte mer än att jag står ut och klarar mig med hjälp av vanliga panodil. Har även märkt att jag börjat svullna upp lite kring lederna, främst nere vid anklarna.
Tar ju ännu så länge ganska så höga doser av kortison vilket ger ett lite behagligt "rus/speed" med lite mer energi än vad jag egentligen har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar