onsdag 25 april 2012

Cykel 2

Ja då var det så dags att gå in i nästa skede av min behandling. Står nu och väntar på tåget som ska ta mig in till Göteborg och Sahlgrenska. En liten kort resa på ca 30 min med spårvagnstur inräknad, så det är ju ingen lång sträcka för att förflytta mig från punkt A till punkt B.

Vädret visar sig från sin allra bästa sida...ösregn och åska, precis som det ska vara i härliga Götlaborg =)

Känner mig både förväntansfull och skrämd över vad som väntar idag. Har ju tidigare berättat att jag idag kommer att få ett nytt cellgift samt antikroppar och ev studieläkemedel.
Jag hoppas och tror att allt ska gå smidigt och på nästa sätt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jag håller alla tummar och tår för att det ska fungera JÄTTEBRA!!!!!!!
    Hittade din blogg i går, du härliga och modiga tjej! Din galghumor är verkligen en tillgång :o))
    Tänker på dig. Kram, "Cybermormor"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, välkommen och vad kul att du hittat min blogg :)
      Det gick jättebra på behandlingen idag och har ännu inte känt av några otrevliga biverkningar. Kommer nog börja känna av lite framåt morgondagen, men den dagen den sorgen!
      Kram, Lotta

      Radera