söndag 12 februari 2012

Urk

Mensvärken från helvetet! Det har varit så skönt att slippa mensen, vilket jag gjort länge nu pga att jag ätit minipiller! Nu då jag fått en hormonkänslig cancer så var det bara att sluta med de...skit :(
Jag började med minipiller då jag efter en (p-piller framkallad) blodpropp vid 20 års ålder inte längre får ta östrogen. Minipillren innehåller gulkroppshormon istället för östrogen, men min kropp gillar tydligen inte några hormoner alls så det var bara att sluta med dem...ogillar skarpt detta!

Lägger som avslutning in en bild på några presenter jag fick idag av en vän!




Om man vill ha kontakt med min vän som jag fick dessa presenter av och som gjort armbandet så hittar man henne Här


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar