onsdag 1 februari 2012

Göttans

Som jag skrev tidigare så blev det en tur in till stora stada och bröstcancerföreningen idag. Mysiga timmar med kaffe, macka och tjöt! 
Och eftersom vi har cancer allihop så pratade vi bara sjukdom, elände, död och sorg HELA tiden!!! 
Nä, såklart gjorde vi inte det, vi avhandlade allt från bröstrekonstruktioner, tomatodling och ekologiska grönsaker till husköp och lastbilar! :)


Fick med mig en present hem, en Heart pillow som är en mjuk kudde att placera under armen som hjälper till att minska smärta och spänningar efter kirurgiska ingrepp i armhåla och bröst. 
Dessa kuddar kan man som bröstcancerpatient få helt gratis från non-profit organisationen Heart Pillow Project Gothenburg!
Och då "min" bröstcancerförening samarbetar med HPPG finns det kuddar att tillgå i lokalen för de som önskar och behöver.


Min kudde

Imorgon tror jag det blir hemmadag för mig, ska till Sahlgrenska på fredag morgon och visa upp op.såret på kirurgmottagningen. Så morgondagen behövs för vila och kontemplation!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar