onsdag 8 februari 2012

Läkarbesök

Onsdag idag och dags för ännu ett besök på Sahlgrenska på agendan!
Hoppas och tror att jag idag kommer att få en tid hos onkologen på Jubileumskliniken, har jag tur så kommer onkologbesöket komma inom en snar framtid (typ nästa vecka) så att jag äntligen kan komma igång med behandlingarna. 


Räknade lite igår, och om jag får börja med cytostatikan nu i februari så bör jag vara hyfsat ok till vecka 29 då Kungahälla Medeltidsdagar går av stapeln!? Jag har varit med som projektledare på detta arrangemang ända sedan starten, och då vi i år har 10-årsjubileum känns det extra viktigt att kunna medverka såklart!


Min kära moster M kommer att vara med mig på besöket hos läkaren idag, inte för att jag egentligen känner att jag inte fixar det själv...har ju varit på de flesta tidigare besök utan sällskap. Men tycker att det ibland kan vara skönt att ha någon med för sällskaps skull. Och då min moster är sjuksköterska samt själv haft bröstcancer (dock inte samma typ som jag) så har hon förstås lite mer insyn i hur saker och ting funkar!


Tror på en bra dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar