onsdag 15 februari 2012

Nedräkning

Om en vecka, onsdagen den 22:e klockan 13.30 är det dags för min första cytostatikabehandling!
Mina tankar just nu handlar mycket om hur det kommer att kännas, hur jag kommer att må, om jag kommer  att få mycket biverkningar...osv. osv.


Resten av denna vecka kommer i mångt och mycket att handla om förberedelser inför behandlingen. Imorgon ska jag först till Göteborgs Perukmakeri för att prova ut och beställa peruk. Efter perukmakeriet bär det av till Sahlgrenska där jag ska ta blodprover, EKG och göra en ultraljudsundersökning av hjärtat. Sedan på fredag Sahlgrenska igen för en lungröntgen!


Det är ju en himla tur att jag nu har frikort...alla dessa sjukhusbesök är ju annars inte så roliga för en redan ansträngd ekonomi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar