söndag 18 mars 2012

Dimmigt

Jag har sedan jag fick min cytobehandling i onsdags i stort sett bara sovit, gråtit, haft ångest och absolut inte kunnat fokusera på någonting...fy i helvete vad jag hatar det här!!!

Tror eventuellt att jag börjar känna mig något lite bättre idag (peppar, peppar). Och ni som kanske försökt få tag i mig på telefon, sms, wordfeud eller liknande...håll ut, jag är snart på banan igen, men i detta nu är mamma i stort sett den enda jag orkar hålla kontakten med!

I mitt förvirrade sömndruckna tillstånd de senaste dagarna har jag haft väldigt mycket spännande och underliga drömmar. En av dessa återkommande drömmar handlar om att fiska och grilla fångsten över öppen eld, helt otroligt vad psyket är knepig ibland :P

1 kommentar:

  1. Känner igen det där med knepiga drömmar nu under cyton. De börjar nästan innan man hunnit somna in ordentligt ibland.
    Jobbigt med din ångest! Jag har min beskärda del också till och från och jag hoppas verkligen att vi får leva lyckliga i alla våra da´r sen när den här skiten är över. Det är vi värda! Kram på dig! Annica

    SvaraRadera