lördag 10 mars 2012

Bored

En lördag som börjar med att jag väcks av att Spicy kräks på min arm i sängen kan ju knappast bli annat än eländig!

Så otroligt uttråkad idag, och eftersom jag hör till de fåtal (?) svenskar som Inte tittar på eller uppskattar melodifestivalen kunde jag inte glädjas åt det avbrottet i monotonin heller.

Har inte gjort många knop idag direkt, handlat och börjat förbereda mig för cytobehandling nr 2 som sker på onsdag.
Jag har köpt frukt, kräm och gjort soppa som jag frusit in i portionsförpackningar.
Av erfarenhet från förra gången så känns det tryggt och bra och skönt att ha sådant fixat innan det är dags!

Hoppas verkligen att jag ska komma lika lindrigt undan vad gäller biverkningar som jag gjorde sist.
Dock har jag hört både de som säger att det blir värre, och de som säger det blir bättre för varje behandling...aja, det lär jag ju bli varse!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar