onsdag 7 mars 2012

ChopChop

Fy vad jag har slarvat med blogguppdateringar de senaste dagarna! Men, men så blir det ibland :)

Jag har tagit det ganska lugnt det senaste och försökt att inte utsätta mig för risken att bli sjuk och få feber. Det verkar som jag lyckats ganska bra än så länge, hade efter att ha varit ute på landet med en kompis och hennes familj i lördags en liten dipp då jag trodde att jag höll på att få feber. Var väldigt frusen under kvällen och mådde lite illa men gick och la mig tidigt och på söndag morgon mådde jag bra (dock en liten tempförhöjning, men inget oroande)!

Tror att jag skrivit det förut, men skriver det igen...att vara "sjuk" är verkligen ett heltidsjobb!
Ena stunden ska man tänka på vem man träffar och huruvida de eventuellt kan överföra någon typ av smitta och nästa stund är det möten man ska gå på och samtal som ska ringas. Allt jag gör nuförtiden måste planeras, kollas upp och inte minst skrivas in i kalendern för att jag inte ska glömma bort nåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar