onsdag 30 maj 2012

Nedräkning

Helt otroligt...på torsdag om en vecka så får jag min sista cytostatikabehandling, jag kommer att fortsätta med antikroppsbehandlingen fram till april nästa år. Men sista cyton, DET är stort och ska firas på ett eller annat sätt :)

Firas ska det göras nu i helgen också, min söta mamma fyllde nämligen 70 häromdagen och vi ska nu ha kalas för henne. Kalaset kommer att gå av stapeln i Kållered hos moster och morbror, och vad vi vet är det 23 personer som anmält att de kommer.
Hoppas att det blir trevligt och att lilla modern får roligt! Självklart hade det varit kul om min storebror hade kunnat vara med men han bor i USA sen 11 år tillbaka och har tyvärr ingen möjlighet att komma...
Jag får försöka ta lite bilder så att han i alla fall kan få se hur kul vi har det!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. JIHA! Last one. Magiskt! Fan va jag kommer i ihåg den, känslan när dom drog ut piccen och jag fick gå, det kom tårar. Och så fick jag visa leg på systemet där jag inhandlande SKUMPA för det är värt att fira. Jag var väl så svullen av kortisonet att jag såg ut som en lite tjej ;)

    KRAM och GRATTIS

    SvaraRadera