tisdag 22 maj 2012

Kärlek

Även om de senaste dagarna (och troligtvis ännu ett par dagar framåt) har varit jobbiga rent fysiskt med värk, näsblod, torra slemhinnor och en mage och tarmar som jobbar för högtryck...så känner jag på något sätt så mycket kärlek!
Kärlek till familj,"nätmannen", vänner, barn, djur och naturen.

Jag kan till och med tänka på döden ibland utan att få fruktansvärd ångest. Inte så att jag tror att jag ska dö, men döden känns inte ständigt så skrämmande...
I morgon kanske jag känner annorlunda, men i dag och just nu försöker jag leva i nuet!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Å så skönt att du känner så positiva saker! Det fysiska är väl inte nåt du skrattar ihjäl dig åt, kan man tänka. Hoppas det bättrar sig för varje dag.
    Vilka fräsiga bilder du har tagit, du ser ut som Madame ZaZa med sin magiska katt - "kom så läser jag i kristallkulan!" :o))
    Stor kram, Aina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har känt mig väldigt positiv det senaste trots värk och annat...kanske vädret har lite inverkan? :)

      Kul att du gillade bilderna, kan nog vara lite spåkärring över dem ja. Det bor nog en häxa i mig kanske ;))

      Kram, Lotta

      Radera
  2. Det är skönt att läsa att du kan hitta positiva saker. Jag tror det är jätteviktigt att kunna göra det i allt elände.

    Tänker på dig.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det senaste har det inte varit svårt att hitta ljusglimtarna tack och lov. Bakslag och dåliga dagar kommer det vet jag ju, men som jag skrev så just idag är det bra! :)

      Kram till både dig och Kalle
      /Lotta

      Radera