söndag 10 juni 2012

SPA

I fredags var det alltså dags för den efterlängtade SPA-dagen ihop med 14 andra tjejer från Bröstcancerföreningen Johanna!
Detta var mitt allra första besök på SPA men definitivt inte mitt sista, har alltid varit älskat att bada och basta så detta var verkligen något som passade mig som hand i handske!

Då detta var dagen efter min sista cytostatikabehandling kändes hela upplevelsen som ett firande i sig, och inte minst var det ytterst välgörande för min nu rätt så svullna och led/nedbrutna kropp!

Stället vi var på Arken Art Garden SPA  kan verkligen rekommenderas. Utsikt över havet, rogivande miljö (industriområdet utanför till trots), god mat och inte minst det härliga sällskapet :)














 

3 kommentarer:

  1. Gudinna vad härligt det ser ut!!! Var det sån fiskpedikyr du fick?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var helt underbart :) Det ser nästan ut som om det är fiskpedikyr, men tyvärr inte, bara vatten och grovt havssalt! Är väldigt sugen på att testa fiskpedikyr, ganska dyrt dock...här där jag bor har de precis börjat med det på ett ställe och det kostar 450 kr för 50 min :/

      Kram

      Radera
  2. Grattis, så underbart att cytostatikan är avklarad! Ett toppenbra sätt att fira, ni verkade ha jättemysigt under spa-besöket. Gott för både kropp och själ.
    Och vilken liten goooo bebbe!!!!! Klappa honom på kinden från mig nästa gång ni ses.
    Fortsätt ha det gott!
    Stor kram, Aina

    SvaraRadera