lördag 6 oktober 2012

Rosa fluff och gulligull

Uppmärksamma läsare kanske tänker att när ska människan skriva om Rosa bandet då?
Ja, såklart måste jag nämna det när det nu är oktober och Rosa bandetförsäljningen är igång och bröstcancer uppmärksammas i var och varannan tidning!

Jag har dragit mitt strå till stacken i alla fall (förutom det faktum att jag har bröstcancer och fått tillgång till behandlingar som kanske inte funnits om inte insamlingar likt Rosa bandet funnits!)

Tillsammans med några andra kvinnor i Bröstcancerföreningen Johanna i Göteborg stod jag och informerade om och sålde Rosa bandet på Göteborgs centralstation i måndags.
Köpte förstås det av designertrion Dagmar, designade bandet för 2012, utöver det har jag en musmatta, brosch, väsktag och nyckelband som alla är prydda med det rosa bandet!

Vill du veta mer om vart pengarna som insamlas går till så kan du läsa mer Här


2 kommentarer:

  1. Så skönt att du får behandling för ditt lymfödem!
    Hoppas verkligen att det hjälper.
    Ta hand om dig!
    Kram, Aina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns jättebra faktiskt och det verkar hjälpa så här långt iaf :)
      Tack för omtanken rara Aina!
      Kram, Lotta

      Radera