fredag 26 oktober 2012

Flunsa

Jaha, här ligger jag i soffan och har influensa eller nåt liknande. Mår dock mycket bättre idag och har till och med varit till soprummet och slängt sopor. Oj oj oj vilken bedrift :)

Hade värsta dagarna i måndags och tisdags, då var jag rätt liten och ynklig milt sagt.
Just nu är jag mest tät och rosslig i bröstet och har tjock snuva.
Misstänker att mitt immunförsvar fortfarande inte riktigt är på topp efter cellgifterna?
Får se om jag ska ta och inhandla lite smått och gott för att boosta mig i veckan som kommer.

Med risk för att upprepa mig så har såklart mitt psyke inte varit (och är väl ff inte) på den ljusa sidan direkt...men vi (ni och jag) har lärt oss, att mår min kropp dåligt så gör psyket och själen det också!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer: