onsdag 19 juni 2013

Ångest och drömmar

Igår efter jag postat mitt senaste inlägg och jag skulle sova, slog den till...ångesten och den molande oron i magen!


Vet inte riktigt varför den kom just igår, för till skillnad mot tidigare kvällar var jag igår vid hyfsat gott mod. Men det är ju så med psyket, att det ofta lever efter egna lagar och gör som det vill.



När jag väl somnade drömde jag som vanligt mycket. Och jag har turen, eller beroende på hur man ser det, oturen att minnas mina drömmar. I natt drömde jag bland annat att jag skulle åka till USA och träffa min bror en sista gång, då cancern åter hade mig i sitt grepp och jag var på väg att dö. Trots detta upplevde jag inte drömmen som en mardröm utan som en ganska rogivande och ljus dröm.



Dock levde ångestkänslorna från gårdagskvällen kvar när jag vaknade, och de gjorde sig även påminda under större delen av dagen.


Just nu när jag skriver detta känns det dock helt ok, och så hoppas jag det förblir fram till jag somnar.





- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hej Love! För en tid sedan så fick jag reda på ett botemedel som angriper och botar dom flesta allvarliga sjukdomar. Alltifrån AIDS till Cancer plus mycket mera. På internet finns det jättemycket information om ämnet och fler och fler får kännedom om MMS (Master Mineral Solution). Vittnesmålen om hur MMS botar till synes hopplösa sjukdomar blir bara fler och fler till följd av att många människor börjar använda MMS. Jag har själv nyligen beställt MMS från www.futurehealthtoday.com för att bota mina kroppsliga hudsår som aldrig läker. Har inte hittat nån svensk hemsida som säljer MMS ännu. Du kan gå in på www.jimhumble.org för att få så mycket information du behöver om MMS. För just cancer så i den högra kolumnen så klicka på: Use for all cancers. Där har du instruktionerna hur du ska behandla din cancer med MMS.

    Lycka till! Med vänlig hälsning Tony Häggkvist

    SvaraRadera
  3. Hej Love. Hur är det med dig?
    Länge sedan du skrev.
    hoppas allt är till det bättre. Love.
    Seija.

    SvaraRadera