söndag 27 november 2011

Söndag

Just nu är jag och min kropp inte de bästa av vänner...


Jag har märkt att när mitt psyke inte är i normalläge (vad nu det är?) så löper mina hormoner amok. 
Sitter här med svullen mage och lite mensvärk, vilket i sig inte är konstigt då jag är kvinna och uppenbarligen ska menstruera i snitt en gång per månad! 
Men nu är läget sådant att jag använder minipiller Cerazette och dessa gör för många att man slipper sin mens helt och hållet i stort sätt och det har jag också gjort nu i några månader. 
Därför blir jag så jävla irriterad då mensen så att säga gör ett besök så här utan någon större anledning och jag får gå runt och känna mig som en hormonbomb på väg att explodera...


Var finns OGILLA-knappen när man behöver den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar