lördag 26 november 2011

Det är synd om mig

Nej det är inte alls synd om mig!
Visst jag har fått cancer och det kan man dö av, det är jag fullkomligt medveten om men jag tänker göra mitt bästa för att inte bli en av de som de facto dör pga bröstcancer varje år.


Det är bara ett par veckor sedan jag fick mitt cancerbesked och jag har många gånger under tiden från mitt besked fram till idag fått höra av så många att jag är så cool och stark. 
Många förstår inte hur jag kan vara så lugn och öppen om allt det här. Vissa har till och med undrat om jag kanske inte riktigt fattat än, att det så att säga inte har sjunkit in än...har själv funderat på om det kan vara så men har kommit fram till att jag redan när jag fick veta att jag hade cancer precis förstod vad det handlade om. 
Tror att det har att göra med att jag sällan blir förvånad eller chockad över saker som händer eller sker varken i mitt eget liv eller i världen i övrigt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar