torsdag 15 december 2011

Ännu en dag

Jaha då var det torsdag!
Fasligt vad dagarna går fort när man har...ehrm tråkigt...


På dagens agenda står det så skojiga saker som att åka och lämna papper till socialen och till försäkringskassan, nödvändiga och viktiga grejer om man är sugen på att ha lite pengar att röra sig med till jul. Har väl en tanke om att köpa lite julklappar vilket är roligt även om jag själv inte är någon julmänniska, men att visa nära och kära sin uppskattning med lite gåvor är aldrig fel!


Jag fick igår min kallelse till återbesök hos läkaren som opererade mig, den 4 januari kl. 13.40 är tiden. Kommer då att få reda på hur "farliga" de små illbattingarna i bröstet var och hur vi/jag ska gå vidare vad gäller ev. strålning, medicinering eller annat!


Är fortfarande väldigt stel i bröstet och har lite ont från och till men har skurit ner på värktabletterna då jag misstänker att min mage inte riktigt uppskattar de (läs; får mig att må illa och vid 2 tillfällen vomera).


Gör mitt träningsprogram två ggr om dagen och det är inte det mest behagliga jag varit med om...för någon som inte opererat bröstet så är övningarna skrattretande, men själv skrattar jag inte direkt om man säger så.


Träningsprogram

Dagens bröstbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar